Tuesday, October 2, 2007

S.A.K.E.T.

Oppss..tangan sapa ni???? tu la tangan aku..yg telah dicucuk2 ngan jarum jemarum..cari2 urat yg sesuwei tuk masuk air..ish..lari lak urat ni..kata nurse tu...erkss..urat leh lari ekk??? pestime aku dgr...tup2..cucuk kat tempat lain lak..dan itu la hasilnya...wakakakaka..tak penah aku termimpi dlm bulan posa ni kena dok berzikir dlm ward...lama lak tu...4 hari 3 mlm..perghh...puas la...ms bersalin kat hero2ku dulu pun dok satu hari je dlm ward..tp kes kali ni sampai 4 hari lak...boring tahap cipan la kat dlm tu...



Lupa lak nak bgtau naper jd begitu rupa..tu la kisah sedihku di bulan posa..selama aku idup ni..ini la pestime aku demam paling teruk di dunia..(bg diri aku la). Aku start demam hari rabu mlm...tp..lepas telan panadol 2 bijik rs ok sikit..pastu pepagi besok lepas sahur rs nak demam blk..tp tak layan...konon2 kuat..pegi gak keje...tp kat tempat keje dah rs gigil semacam..turun gi klinik..dpt mc...hubby hantar blk..tido..pastu demam tak baik2 gak..amik ubat dan mc tuk besoknya...dah abih antibiotik..demam tak kebah2 gak...dipendekkan citer..ari isnin pegi APSH..hospital peberet aku nih...terus doctor admit...wakakaka...malunya..dah tua2 pun msk spital sbb demam..


Kepada kawan2ku yg sudi menjenguk..terima kasih diucapkan... Hanya tuhan je yg mampu membalas jasa baik kalian...sob..sob... selamat hari raya yer.....hehehhehe (suker yer muka korang)



Ni haa..dah letak gambar ret..sebagai ucapan terima kasih aku sbb jd drebar derang... (ret dan k.een yg bersedih sbb aku msk spital) wakakaka..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...