Monday, November 19, 2007

Unbreakable

Yes..yes..yes!! At last..after berjuta kali aku congak patut atau tak patut..akhirnya aku telah patutkan jugak..hehehe..korang paham tak??? tu la kan..kalo gila tu..mmg gila gak la..kalo dah suka tu..mcm mana org halang pun tak kan berjaya juga..begitulah juga dgn aku dan cinta lamaku..akhirnya kami bersatu kembali...huhuhhu..tragis dan sadiskan..igtkan lepas dah berpecah..takkan bersatu lagi..nak2nya bila aku dah kawin dan ada anak ni..tp kalau cinta sudah terpatri semua tu bukan halangan lagi..Akhirnya pada jumaat lepas..lunch hour..di sogo..aku telah berjaya disatukan..melayang juga ringgitku dihujung2 bulan ni..tp demi cintaku..semua itu takku peduli lg..dah lama aku pegang..dan dgn bersaksikan retna..aku amik juga..walaupun berat hati pada mulanya..dah bayar..blah la..

Oppsss lupa nak bgtau..korang tau ke apa benda yg aku merepek ni?? hehehe..tu la dia album baru BSB..group kegilaanku masa muda mudi dedolu...la ni pun muda lagi...hehehe..aku tergoda tuk beli jugak..mahal gilerr.. "bp harganya?" tanya k.een.. RM39.90..jwbku sedih becampur riang.. "chess!! igtkan mahal sgt" kata k.een lagi dgn nada marah..mahal la bg aku yg semekin ni..tak makan 4 hari tau..huhuuhu..

ni la dia...

Tp dlm hati suka sesangat..tiap hr kena dgr..selagi belum termuntah..selagi tu la aku dgr...hehehe..lalalalala..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...