Wednesday, May 7, 2008

Aku yang bizi

Yer..yer.. aku mmg bz..aku tak tipu..sbb tu lah..blog aku dah bersawang-mawang arghh..aku tension la..ms utk aku leisure makin terhapus… ni pun curik-curik tulang temulang tuk update entry2 aku yg dah lama terperam dlm pala otak aku…perghh..byknya..tp slowly la..dan tak dapat la nak bg sedetail2nya kan. Harap kowang paham ngan situasi aku sebagai seorang ibu yg bekerjaya.. chewahhh

Actually..aku ada bgtau kan..nak bgtau kowang mana aku p cuti2 mesia hr tu..tak jauh pun..Cuma nun di atas puncak yg sejuk… Cameron Highland jer..tu pun setelah memaksa rela memujuk suamiku tercinta utk bersama2 mendaki ke puncak kejayaan..hahaha.. Tp tempat yg pernah aku lawati 13 tahun dulu dah tak sama.. kedinginan cuma setakat suam2 kuku..arghh..tak besh arr..Cuma malam je agak sejuk..tu pun sbb hujan. Kalo tak aku rs sama je tahap sejuk mcm kat gunung jerai kot..

So..kowang layan la gambar2 tu sikit2 yer…

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...