Monday, May 12, 2008

Hepi Bday Angah

Sabtu 10 Mei, aku adakan sedikit majlis kesyukuran utk anak keduaku Putra Aliff Farhan sempena ulangtahun kelahirannya yg ke 2. Tarikh Lahir dia sebenarnya 24/4/2006. Disebabkan pada tarikh tersebut dia tak sihat..kena admit kat APSH..so majlis pun ditunda ke tarikh tersebut...entry dia kena admit tu..aku buat lenkali k...bz bangat nih.

So, pada tarikh tersebut datanglah beberapa jemputan dan kenalanku ke rumah aku..tq banyak2 pada kawan2 yg sudi dtg..ada ms len kali..singgahla lagi yer.. Org pes sampai..aunty ila,uncle adha dan awek alieyah..gatal tul anak teruna aku kiss alieyah..anak dara org tu..ampun yer aunty ila..pastu disusuli aunty retna dan nenek maznah...kuat betul iman retna ni..tak tergoda langsung ngan hidangan yg tersedia..maintain mkn yogurt jer..tabik spring la beb. Pastu dtg la kawan2 lain..erin,zul ngan qistina yg cunn, rahmat, atie ngan izz yg buat hal sendiri jer..hehehe, mazlan & co, zalmi sbtg kara..hahha..yanti n hubby..dan ramai lagi la yg tak disebutkan disini. Malam lak..best friend aku yg paling jauh pun sampai Ad dan keluarga...tu pun setelah dipaksa rela oleh aku..gilerr lama tak jumpa dia..maintain cunn je kawan aku tu walau dah beranak satu..

Majlis berjalan lancar..sampai la sudah nyanyi lagu hepi bday..terus melalak putra2ku..wahh (terlebih sudah) kejutan budaya betul..heran bin ajaib kot tgk org ramai sgt dok snap gambar derang.. sudahnya..aku ngan hubby yg tiup..hehehe..tak pe kan..pastu abg long terus msk bilik..tido..tak nak kuar dah...sbb tu la gambar dia tak de..hmm dia tu mmg anti sosial kot..hehe..

Oklah..korang tgk la gambar kat bwh ni k. Ni pun Ila yg amik..tq byk2 ila..caaayanggg ila.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...