Tuesday, June 10, 2008

Berita

Semalam..aku dapat tahu bermacam2 berita..berita gembira dan berita sedih...tapi yg paling menggembirakan aku bila aku dapat tahu sahabatku yang bertahun lamanya menutup pintu hatinya utk bercinta telah membukanya kembali.. Alhamdulillah dan tahniah pada jejaka bertuah yang berjaya membuka pintu hatinya itu..aku sebagai kawan cuma mendoakan yang terbaik..harapan aku tentulah aku nak tgk kejayaan cintanya yang satu ini..ecewahh..saper tak suka kan bila tgk kawan kita hepi..tahniah yer sahabat...

Tapi aku juga sedih bila membayangkan..andainya..dia terpaksa berjauhan dari aku kelak..sungguh..aku amat sedih... aku tak tahu kenapa perasaan tu harus timbul..walaupun aku senang melihat kebahagiaanya..dlm masa yang sama..aku turut bersedih..takut kehilangan lagi seorang sahabat. Walau mcm mana sekali pun..andaikata perpisahan antara kami bakal berlaku..biarlah perpisahan itu cuma di mata..tapi di hati kita akan terus tetap bersama kan.

Ingat tag line kiter yer "SUKERRR PULAKK"

6 comments:

Your Lover said...

Thanks fren,
Just doakan moga this rship akan berkekalan, Insyallah ;)

*psstt...still nak D&D tau.. R&R x besh.. ahaksss

Your Lover said...

btw,
Sowi kat kowang sbb lewat bagi tahu this gud news.. Bukan apa, takut x menjadi..

But, after all dis, hopefully this rship will remains forever n ever. Just pray 4 us..

thanks.. muuaaahhhss caayangg kowang!!

Farihah said...

huhuhu..sedihnya..ko jgn dok rahsia lagi k..rs mcm masa makin suntuk je utk kita bertiga spend together2. huhuhu

Your Lover said...

cehhhh poyo tau!!! Dont worry, ako bg masa setahun lagi beb ;) iskk.. iskk...

Farihah said...

setahun tu ibarat semalaman bg aku..hehehe

Your Lover said...

wakkaakaka poyo nyer statement.. muahhahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...