Monday, June 9, 2008

Jalan2 cari makan

Wahh tajuk..kemain..cam betul2 je kan..sbnrnya tak de la jln2 sgt..tp betul la dpt makan..heheh..citernya Sabtu br2 ni..aku dan hero2 kenitku telah melepakkan diri di sentul..umah saper lagik kalo bukan rmh best prend ku..anti retna..gilerr lama aku melepakkan diri disana..balas dendam la kengkononnya sbb dah lama gilerr tak pegi sana..byk kenangan kat situ..ada gembira dan ada yg sedih..huhuhu..


I'm here

Seawal jam 7.15 pg aku dah kuar dr rmh..sbbnya..jln byk ditutup dan suamiku kena sampai opis b4 jam 9 pg..sempena friendly match dartnya itu. So..aku pun paksa la dia antar aku p rmh ret. Singgah jap di pasar sentul tuk menapau nasi lemak..sbb aku tau..rmh tuan rmh mesti tak de makanan..almaklumla...tuan umah kan tgh berdiet..so kena la sedar diri kan..hehehe. Sampai rmh ret..dah kul 8 rsnya..sian tgk tuan rmh kena bgn awal sbb nak melayan aku dan anak2. Sorry ye ret..sajer je aku nak wat spot cek ko bgn kul bp..lagipun tak elok anak dara bgn tgh hari..hehehe.


aksi tuan umah dan tetamu kenitnya

Pas bekfas..borak2 jap ngan tuan umah..pastu tuan umah offer diri nak msk..wah..teruja jap..aku ni bkn penah mkn masakan tuan rmh ni..kira ok la kan..so dia pun bertungkus lumus memasak dgn bantuan hero2ku..hahaha..hasilnya wah..memberangsangkan..sambal udang ko mmg superb la beb..siap ditapaukan tuk mkn malam tu..thanks bebanyak. Pas mkn..aku tgk tuan umah mcm penat je..maybe panat melayan anak2 aku..pastu dia bw diri ke bilik dan tido..cess...aku rasa mcm aku lak jd tuan umah pastu..hehehe..kul 4 br suamiku dtg amik ktorg balik..gilerr lama kan..tak penah aku wat sejarah lepak umah org sampai lama mcm tu..

To anti ret..tq bebanyak sbb sudi layan ktorg..sian ko kan..penat sgt aku tgk..and sorry bebanyak kalo ktorg nyusahkan ko. Len kali ktorg wat lagi hehe..and thanks again bg prezen kat anak2 aku..lupa lak nak snap picca. Pas ni jemput la melepak kat umah aku lak k.


benda ni..anak aku minat tul amik gamba..apsal ntah

P/S: abg polis..jgn tangkap saya k..saya tak de niat pun nak ganggu itu budak. mamat tabla..ko dok diam2..saket tinge aku dgr ko pukul benda alah tu..and R&R, aku rs paling layak la kat umah ko tu..wakakaka

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...