Friday, June 6, 2008

Hari yang santai

Hari ni aku rasa sangat relax..terlalu relax..sampaikan aku rs serba salah lak..ye la..bos kecik aku tu nmpk bz bangat..bos yg lagi satu lak tak de..cotiii..sbb tu aku sangatttt santai..kalo dia ada..ketenteraman aku pasti akan terganggu..sangat terganggu..dgn gelak ketawanya yg bingit..mau pecah gegendang telinga aku ngan lawak pandainya itu..bosan tul...aku dgn bos kecik aku yg tgh bz sampai tak cukup tanah sampai terganggu ngan hilai tawanya itu..dia wat lawak..dia sendiri gelak..kadang2 aku pun pelik..bg keje kat aku bertimbun2..tapi..dia relax je..leh msk forum...leh main fwd2 email..haishhh..wat penuh inbox aku je..sudahnya aku nmpk je namanya..terus delete..wakakaka..kijam kah aku??

Tp hr ni dan hr semalam...aku sgt santai..serius..aku suka dia tak de..aku suka dia cootiii panjang2...rs aman dan damai..dia yg bercuti..aku lak yg rs ketenangan jiwa dan sanubari..laksana aku yg sdg bercuti. Hahaha..tapi aku tak betah hidup berterusan begini..tanpa sebarang pekerjaan..pg td aku msg bos kecik aku..minta dia bg keje kat aku..leh lak dia ckp tak de..sdgkan aku tgk dia bz sesangat...aduh...bosan.. sekarang pun aku masih senang lenang menulis entry tanpa ada rs bersalah didada..aduhh buhsannn

Mggu dpn lak..bos kecik aku bercuti panjang..seminggu lak tu...mau mati kebosanan aku kat opis ni.. bos yg sdg bercuti tu plk..dah msk keje..mati la aku..kena dgr hilai tawa dia lagi..mesti byk keje dia..yg sepatutnya dia buat..akan terbeban di dada aku..kawan2..tolong akuuuuu...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...