Thursday, August 21, 2008

Hari ini

Hari ni..sepatutnya aku ada check up...Bukan check up biasa..tapi detail scan
4D scan.. scan yg betul2 clear dan bisa membuatkan aku melihat dengan lebih jelas jantina anak dalam kandungan ku ini. Tapi tetiba..aku call spital kelmarin..aku punya appointment di postpone lak..ke next week. Ada sedikit rasa kekecewaan disitu..tapi aku pasrah dan redha menerimanya..hehehe..

Aku ngan asben sebetulnya dah plan..pas detail scan tu..kalo dah aku yakin 100% yang baby aku sah baby girl..kami nak mensoping2kan diri..demi membeli baju baru dan peralatan2 lain yg sewaktu dgn nya tuk baby aku ni..sampai ke hari ni..satu benda pun aku tak beli lagi. Takut arr..kang beli baju beropol2 tul baby girl..sekali kuar..amik ko...ada bird lak..hehehe terus dimuziumkan je la hasil pembelian nnt..so..nak tak nak..senang citer..tak payah beli apa2 lagi..baju abang2 dia pun byk lagi yg elok2..yg dah kelabu asap..nnt aku kuarkan dan buang je la..dah lama rs nak buang..tapi cam sayang lak..ada kenangan manis dan terindah di setiap baju2 tu..ceh jiwang karat mama derang ni..

So..takkan aku nak soping time bulan pose?? sure ramai manusia masa tu..pas raya?? harap2 aku larat lg..dan harap2 sale masih ada...apa2 pun...korang tolong la doakan moga baby aku mmg baby girl ek..dah byk kes aku dgr ni..bila scan doc ckp girl..sekali kuar boy...tapi itu semua kuasa Allah kan..aku menerima seadanya..yang paling penting..semoga baby aku sihat walafiat...aminn..

2 comments:

Anonymous said...

putri ker putra ker? daku masih setia dan selamanya bersama mu sehingga ke akhir hayat...insyaAllah...semoga hidup ini diberkati dan dirahmati oleh Nya...aminn...

Farihah said...

Aminn...heheheh..terkezut nieh..terzzz..terzzzz..cam kena renjatan lak..hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...