Wednesday, August 20, 2008

Kisah Suami Isteri kehilangan arah


Pagi semalam..pas abih bekfas..dpt msg dr adik ipar aku..mengatakan bapak mertua aku bw anak2 aku blk kg.. so aku tak kisah... dapat gak anak2 aku tu berjalan2.. time lunch aku call derang..still kat kg... dgr suara anak2 aku hepi je..ye la kat kg leh tgk cow..monkey..hehehe itu je la yg diexplainkan si angah kat aku mlm td.

So after opis..aku mcm biasa la..terus gegas balik umah nak jumpa anak2..cuma bezanya kali ni kena amik derang kat rmh mertua aku..sesampai je kat sana..tgk keta lum ada..arhh sah derang belum blk..Asben aku call..mmg kompom derang masih kat kg. So..kami suami isteri saling berpandangan..dan tanpa arah tujuan..asben ku terus bergerak menuju ke tesco..sampai tesco, ktorg solat asar jap..kuar je dr surau..terus asben aku ajak g jusco lak..huhuuhu..mmg hilang arah dibuatnya kalo tak de anak2 ni..sementara nak tggu derang blk dr kg..berjalan2 la kami somi istri tanpa arah tujuan di jusco..semua barang2 kat jusco kami belek..nak beli belah..gaji lom masuk..sudahnya..terus g makan kat mekdi..makan2 sembang2..usha2 org..heheh..rasa cam br kawen lak dan aku tgh peknenkan anak sulung kata asben aku..hehehe..ye la tu..

Pas makan..solat maghrib lak kat surau jusco..mmg mengong la kami laki bini semalam.. rasa cam nak solat semua waktu kat tempat berlainan je pas ni...hahaha..pas tu br la dpt msg yg derang dah sampai umah..terus kami gerak amik anak2...huhuhu..rindu gilerr arr..aku tak leh bayangkan la kalo hidup aku ni tanpa anak2...mmg tak tentu arah la jdnya hidup kami..mmg anak harta paling berharga.. hargailah anak anda..ecewahhh..ada pesanan lak.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...