Tuesday, August 19, 2008

Cerita di petang Ahad

Arakian tersebut lah kisah...di suatu ptg yang hening...sewaktu anak2ku br menidurkan diri..berkatalah aku pada suami..tingin la nak makan sengkuang yg ada kuah atas tu..jom la carik kat tasik..aku rs dah 2 tahun kot aku tak pegi tasik tu..ye la..sejak aliff muncul dlm dunia ni..belum lagi aku jejakkan kaki ke sana...sian anak2ku..mula2 cam keberatan gak sang somi nak bawak..tapi pas kes rajuk merajuk pujuk memujuk.. huh berjaya gak..hehehe.. walaupun mood dah kurang..tp disebabkan abg long tak benti2 kiss pipi aku ni... maka aku sebagai ibu yg berhati suci.. lemah.. lagi tak berdaya saing.. maka tunduk jugak dengan pujuk rayu abg long yg pandai membodek itu...

Bergeraklah kami berempat...ke kanaaaaannnn luruss...naik keta..menuju ke tasik...jumpa je sengkuang..terus beli..tp hampehsss..tak sedap sungguh. Aku makan sikit je..tp separuh gak la..pastu terus ditongsampahkan..tak baik membazirkan..tp nak wat pe?? mmg tak sedap... Pastu apa lagi aktiviti melayan anak2 aku la...hehehe..biar depa main sampai penat..sampai last2..depa yg ajak balik..si angah tak benti ckp..jom balik..angah penat..hehehe..puas..pas ni korang ingat senang ke korang nak dtg lagi?? makan tahun la..heheheh..tggu sampai adik korang dlm perut kuar..pastu umur dah 2 thn..br korang leh dtg balik... hehehe *ayat perli nieh*

Pas penat main..derang nak belon pulakkk

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...