Tuesday, August 5, 2008

Potty Train - pt 2 -

Balik dr opis smlm...sampai je umah..aku tgk anak2 aku br terpisat2 bgn dr tido..abg long..terus meluru msk bilik air..dah lama tahan nak buang air la tu..pastu..tetiba si angah lak ketuk pintu bilik air sambil ckp "mama..nak encing" wahh..sungguh teruja aku rasa...aku siap puji2 dia.. "bgsnya angah..dah pandai bgtau.." tu br hr ketiga..exellent sungguh..padahal ms tu dia pakai diapers..aku yg pesan kat adik ipar aku..kalo dia tido siang..pakaikan diapers dulu..takut dia tak biasa..abis basah lak tilam dibuatnya..tapi bila aku buka diapers..kering..tak basah sikit pun..so mmg harusla diberi pujian kan...

Aku rs dia cepat dilatih sbb dia ada mentor..abg long dia la..kan ke dia sll tgk semua benda yg abg dia buat..dan dia suka tiru semua yg abg dia ckp..mmg mentee yg baik nieh...hehehe... Aku ada tanya gak ngan adik ipar aku progress dia sepanjang ketiadaan aku...adik ipar aku ckp..pg je dia termissed sekali..wahh..impresif..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...