Wednesday, October 8, 2008

Selamat Hari Raya


Wah..pejam celik pejam celik hari ni dah 8 Syawal kan..sekejap je masa berlalu..dan br hari ni jugak aku berkesempatan mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat kowang sumer...sajer je..tak nak ucap awal2..kang kowang bosan lak asyik msk blog orang..tgk ucapan je kan..hehee..
Sebenarnya..aku blm ada mood nak hapdet citer2 raya..aku tempek satu gambar tu dulu la yer...gambar2 lain..akan ditempek kendian..berdasarkan mood aku..

Gambar kat atas tu..gambar famili sebelah asben aku..yer..tahun ni giliran aku beraya di rumah mertua..mcm la mertua aku tu org jauh..walhal..hr2 leh jumpa...tp sebagai isteri yg taat setia..hehehe..kena gak ikut giliran...kang tak ciOm bau Surgaaaa...

Tapi....raya kedua jer...aku dah ajak asben aku blk kg aku..nun...di kedah..dah lama giler wehh tak balik..last balik ms adik aku kawen bulan 3 dulu..tak penah la terjadi dlm sejarah idop aku..tak blk kampung lama mcm tu..igtkan raya thn ni mmg tak nak blk dah..almaklumlah..nnt cuti berpantang..aku akan berada disana kan..tapi.. 2 hari sebelum raya..aku mendapat panggilan syahdu dr abahku..menyatakan rindu dendamnya utk berjumpa ngan aku...huh..tak sanggup nak hampakan harapan org tua..maka pulanglah jua aku ke desa tercinta....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...