Tuesday, August 16, 2011

Amirul dan BoboiBoy

Aiphone aku kalau kat rumah dah bukan jadi harta aku. Tapi dah jadi harta peribadi anak-anak aku. Jenis main pass-pass dari sorang ke sorang tu..... Jadi kalau sape2 mesej ke tapi aku tak reply, minta maaf la..itu sebab aku memang tak perasan. Sebab style budak-budak ni main, kan kalau ada mesej dia terus prompt kat screen kan?? pandai je derang terus close. Dan jenis aku pulak, memang tak rajin cek mesej kat aiphone, so kadang2 dah seminggu orang hantar mesej baru aku perasan. hehehe

Terbaru, Amirul a.k.a abang long, dah pandai cari game sendiri kat aiphone store..pastu kalau dia minat game tu..dia akan cakap.. "mama, install game ni...yang ni dah FREE" dah free ok...hehehe..kalau game tu kena beli dan dia minat dia akan cakap "ala...game ni belum FREE la" hahaha..suka2 hati dia je. Sebab dia tau, mak dia ni tak akan senang2 beli game. Kalau free boleh consider. hehehe

Baru-baru ni, aku terperasan, rupanya anak aku tu dah pandai search game pulak kat aiphone store. Wah-wah...hebatnya dia. impress mak dia. Tapi korang tengok sendiri apa dia taip

hahahaha...dia taip "Boboiboy dan Gobal masuk dalam game" semua ni gara2 Boboiboy episod 9. Dalam cerita tu, boboiboy dan GOPAL sebenarnya..bukan GOBAL..kena kidnap dan masuk dalam game untuk lawan Probe dan Adudu...


Tapi sian abang long. Cariannya tak berhasil. hehehe

2 comments:

NM02 said...

anak2 skang lagi celik IT dari kita kan..

Farihah said...

yezza :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...