Wednesday, January 18, 2012

Aci tak macam ni??

Aku kan malas nak update pakai pc sebenarnya. Malas nak transfer gambar masuk kat pc dan upload dalam blog pastu tulis cerita berjela2.

Kebetulan pulak streamyx kat rumah aku tu, telah aku tamatkan perkhidmatannya gara-gara servis yang macam ntah hapa2. So, kat rumah memang on internet via mobile only. Kat opis pula, kerja memang tak cukup tangan nak buat. So, memang tak sempatla nak buka dan ngadap blog sangat. Sedih!!

Jadi, aci kan kalau aku cuma update sikit2 mcm ni??. Ni pun guna tipon ja. Ok la kan?? Kan?? Kan???

So, hari ni aku cuma nak bagitau yang aku bawa bekal bihun goreng untuk kami suami isteri dan aku tapaukan sekali tuk anak kedua aku Aliff. Mmg favourite dia jugak tu.



Bihun aku macam biasa tanpa sayur. Sebab kalau letak pun, cuma dijadikan hiasan sahaja oleh mereka dan memberi kerja tambahan pada aku untuk asingkan sayur tu.

Lebih sedap jika disaingkan sekali bersama kopi hazelnut dari old town white coffee.

Blurppp... Alhamdulillah.

*opsss... Panjang jugak entry ni!! Erkk

6 comments:

cheqna said...

cheqna belum bersarapan lagi ni..huhuhu lapo

Farihah said...

jangan lambat2 cheqna. Nnt perut masuk angin

manis said...

sy pun tiap2 hari bawakkan bekal utk husband...jimat sikit duit..hehehe. skrg semua nk kena jimat..

btw, salam perkenalan =)
saya folo cni sekali.

Farihah said...

betul tu..skrg memang banyak nak kena jimat kan.
Salam perkenalan manis :)

AdanyaKauUntukku said...

sodap sangat ke farihah..terliur plak ila

Farihah said...

apa ila?? bihun ke kopi??? hehehe..ok la..sedap jugak kopi tu..nak rasa meh sini :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...