Wednesday, May 19, 2010

Subway - Lunch yang sihat

Entry ni adalah super duper punya lama aku nak keluarkan. Maklumla..aku kan terlampau kosentret kat entry anniversary aku tu. Tapi nak kata lama pun..tak lama sangat kot. Lebih kurang last week je. Kitorang together2 berjalan menuju ke Sogo plan asalnya. Sbb ada sorang kawan aku tu teringin sangat nak makan Yong Tau Fu. tapi dipertengahan jalan,sorang lagi kawan nak ada urusan di CIMB lak. Dah alang lalu kat situ. Kami pun sepakat nak try menu yang sihat di Subway.




2 Orang kawanku sedang sibuk order @ bergossip nieh?? Aku cam biasa..jadi jaga. Jaga tempat. Aircond kat situ, punya la kuat..sejuk betul. kalo lama2 dok situ mau beku kot.


Inilah menu kami pada hari tersebut. Tapi sebab teruja makan untuk pertama kalinya, Aku lupa nak snap gambar isi kandungannya. Apa2 pun bagi penggemar sandwich, bolehla try. Bagi yang nak diet pun leh cuba. Tapi org mcm aku yang memang kena makan nasi time lunch, kurang sesuai la makan benda ni. Kalo tuk tea break, maybe leh dipertimbangkan.

Anyway, tahnks a lot Sri sbb sudi belanja makan Subway ni. *wink*

6 comments:

Anonymous said...

no problem!

hehe

sri,

Farihah said...

yey..boleh banjer lagi :)

Ako Retna said...

tak kira, mmg nak ajak makan kat situ lagi!! TITIK!.

Farihah said...

erk..tak pe ke ret?? ko tak serik ke?? errr..bukan ko jatuh kat depan tu ke?? hahahah *lariiii*

FeeQ said...

I always had my subway when i went back spore use aeroline XD

Farihah said...

Really?? I just try once. And i think i'll love it, but not in a lunch time again :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...