Tuesday, August 21, 2007

Kisah Abang Long

Salam hari selasa...
Hari ni aku nak story Mory the morning glory bout anak sulongku pulak. Nama penuh Putra Amirul Farhan. Lahir 3 tahun 5 bulan yg lalu..dikenali sebagai abg long..biasa la anak sulong.. Sangat suka bercakap dan menonton citer katun channel 63 dan VCD yg "mama beli" katanya...:) Suka makan biskut Tiger cicah air milo...dan sgt kuat minum susu..

Abg long sangat jujur..even kalo dia pukul adik pun..b4 aku tanya..dia dah bgtau awal2... "mama td abg long pukul adik" bila aku tanya kenapa..dgn selambernyer dia jwb "tak tau"..hmmm jujur kan?? Tp dia sangat sayang kat adik..kalo nak pi mana2..tak leh kalo tak bw adik..mesti bawa..kalo tak..dia pun tak nak ikut..bila adik tido..dia akan cium adik...hmmm saaayaaangg sgt..

Abg Long adalah seorang yg fast learner..mostly benda yg dia belajar..bukan dari aku yg ajar..tp dari CD2 yg aku beli..dari situ la dia kenal bentuk..colour..number..speaking dan byk lagi..dia juga seorang penyayi yg hebat...kebanyakan lagu latest omputeh..antaranya..'makes me wonder-maroon 5 dan umbrella-Rihanna'. Sekarang ni...abg long ada hobi baru...iaitu..buat puzzle..makin hari..makin cekap..sekejap ajer dah siap..dia paling suka buat puzzle Dora the explorer...salah satu cerita kegemarannya..

Hmm..rsnya itu aje yg leh aku citer kat sini..byk2 karang..boring lak nak baca...nnt apa2 aku update later..till then..c ya..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...