Thursday, August 30, 2007

PeSta BoLa mErDekA..

Salam...

Wah..dah lama aku tak menjenguk ke blog sendiri mahupun blog org lain...aCt..tak de bende nak diuPdatEkan...tapi semalam..nTah mcm mAna..aku sendIri Pun kehAiranaN..seCara tibA-tiBa2 AkU telAh menjebakKaN diRi menOnton SiaRAn SecARa laNgsung PerLawanAn Bola SePak antara pasukan kebanggaan kita MALAYSIA (chewahh..tiba2 lak bangga) dgn paSukan yg SungguH gaNAs cara permainan mereka..Myanmar..

SesUnggUhnya SehinGga enTry ini dituliS..aku maSiH kebinGunggaN memIkiRkan bagaiManakah aku seoranG yg Kaki bAngku lagi tak meMinati sebaranG xtVt sukan telaH berjayA menOnton siAran TersEbut dari Mula hinggaLah ke PenYampaiN Hadiah...Wah..WaH ..waH..bRavo untuK diriKu..:)..Aku PercaYa..HighLytoWn hEroku juGa beGitU hairAn denGAn sikAP herOinNya ini..sehiNggA menyebAbkan diA tak DapaT melelApkan Matanya ApaBila SiAran tersebUt telAh berakhir..MuNgkinKah..aku penYEbabNya??..heheheh

Dan Hasil soKonGAn yAng tak bErbelaH bAgi dari Aku..dengan TaK semeNa2..PasUkaN keBangGaan KitA telAH meranGkUl gelarAn juAra setelAh 14 tahUn tiDak MenyanDang gelAraN terSebuT...(wah..tiba2 tau lak sejarah bola sepak) Aku pErcayA..pAsti Pemain2 TerSebut MenGucapKan TeriMA KasIh yaNg TidAk teHinGga atAs SokOngan DarI Aku..walAupun peLbaGAi gangGuan yg Aku hadapi dari heRo2 KecilKu SemAsa MenOntoN siAraN terSebut..TApi aKu maSih Setia diRangkaiaN RtM1 temAn setiA anDA..hehehhe.

Tapi..AkU agaK streSS pada PerlWAnan terseBUt keraNA corak PerMainan dAri pasuKAn mYanMar yg bAgi aku..SunGGuH kuRAng soPAn..siaN si ZaKuan..pemaiN no 8..(ish tau lak nama pemain) asYik dibelasah oleh PasuKan lawAn..akhirNya..bebEraPA helAi kAd cintA bewArna KuninG dan SehelaI yg beWarna MeraH telAh dilYAngkan oLEh pengAdil DarI ThailanD keATas PemaiN myAnmAR sebaGAi hAdiah kEpaDA coRAk PerMAinan MerekA..huahuahua..

AkhIr KalaM..SekAlunG tAhniaH kuUcapKan kepaDA pasuKan MalAysia baWaH 23 TahuN diAtas KejuAraan mEreka Untuk MErAngkUL gelAran JuAra di PeStA BoLA mErdekA.. MajulAh SukAN untUK NEgaRA...peAcE...

MerDeka..MerDEka..meRdeKA!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...