Wednesday, August 18, 2010

Sejuk tak??

Sejuk tak perut ibu mengandung kalo saksikan situasi kat bawah ni???

sedang bersolat berjemaah sambil diawasi gurunya


Sejuk kan?? Damai je rasa..harap2 berkekalan sampai ke akhir hayat. Aminn...
Best la sekolah anak saya ni. Cikgu dia pun baik..didikan yang diberikan sempurna. Merangkumi segala aspek termasuk keagamaan. Oh lupa nak bgtau, bagi mereka yang tak tau, anak saya ni bersekolah di Tadika KEMAS WPKL. Baguskan tadika ni??

Kejadian ni berlaku kelmarin, masa saya nak ambil anak saya pulang dari sekolah. Masa tu dia tgh solat Asar. Saya tanya, zohor tadi solat tak?? dia jwb solat!! Syukur Alhamdulillah. Yerlah, kalo nak harapkan saya, time cuti je la boleh ajar anak2 saya ni solat betul2 ikut waktu. Terima kasih sangat2 kat warga pendidik tadika ni. Hanya Allah yang mampu membalas jasa kalian.

p/s: Kelmarin jugak abg long berjaya berpuasa 1 hari cukup..walaupun hampir2 buka :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...