Monday, October 11, 2010

Ada apa dgn 10.10.10??

Tarikh semalam 10.10.10  kan??? dr malamnya lagi hati saya dah berkobar2 nak coretkan sesuatu kat blog saya pada tarikh tersebut. Tapi hakikatnya hampa...saya tak buat pun. Perasaan saya lebih malas dari rajin. err korang paham ke apa saya cakap ni???

Ada apa dgn 10.10.10 kan???
Ntahla, tapi saya mmg minat betul dgn angka 10. Dari saya kecik sampai besar, mmg saya suka nombor 10. Mungkin sbb tarikh lahir saya adalah 10hb kot. So, secara tak langsung, saya pun minat dgn angka tu. Saya igt lagi, masa zaman2 jd student dulu, ramai classmate saya begitu tergila2kan David Beckham. Tapi saya tak minat langsung kat dia. Masa tu saya suka kat Owen. Tapi...saya suka dia bukan sebab bola sepak. Sungguh!!!  saya memang tak minat ngan bola sepak. Saya cuma suka kat Owen, sbb masa tu saya tau dia pakai Jersi nombor 10  :) . Ntah apa2 saya ni kan?? err..skrg ni dia pakai jersi nombor bp pun saya dah tak tau. Nampak sgt mmg saya bukan peminat dia kan???

Tapi kawan saya yang sorang ni sungguh bertuah. Dia lahir 10.10.80..so, kat FB dia dia coretkan 10+10+10=30..bestkan??? Bertuah ko Ita...err..happy belated bday yer :)

Eh dah la..saya dah merapu sgt. Sebenarnya semalam tak de apa2 pun yang menarik berlaku dalam hidup saya, semua biasa2 ja. Sekian. Terima kasih.



Eh, tak la..semalam seharian jugak saya menonton citer BEN 10 ngan anak2 saya, best gak eh. Tambah2 dgn kuasa ultimatrics dia tu..so, saya nak minat ngan Ben pulak la....hehehehe..ok..adios!!

2 comments:

ItaYaniN said...

haha..tq beb!pasni umur aku ikut tahun..huhu

Farihah said...

tu la..bestnya... :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...