Tuesday, October 12, 2010

Tiga beradik

Tengah saya sibuk2 nak bersihkan folder2 gambar kat PC saya ni....nampak pulak aksi tiga beradik ni. Saja nak share ngan korang kegembiraan hati saya bila lihat gambar2 mereka yang pelbagai kerenah ni.


Senda gurau dalam bilik.....



 Sewaktu kat hall... menonton TV bersama-sama :)




Bermain kat rumah tok dan wan di kampung bersama2 :)



 Even, dalam kereta pun...duduk bersama2 :)


Rasa tenang tak hati ibu bapa kalau korang tgk kebahagian mcm dalam gambar ni berterusan?? Best kan?? hahaha..dalam mimpi je la kot..eh, dalam gambar pun dapat tgk jugak la. Tapi dalam alam realiti mana mungkin kan?? Gaduh2, pukul2, nangis2 tu dah jadi macam hiburan kat halwa telinga saya ni. Sampai satu tahap, saya dah tak larat nak cakap apa. Cuma jadi pemerhati saja. Biarlah derang bergaduh2 manja masa derang kecik2 ni. Sok dah besar2..dah ada famili sendiri, harap ikatan ukhwah derang erat dan kukuh. Lagipun gaduh anak2 ni sekejap je, tak sampai seminit dah boleh gelak ketawa balik. Macam tak de apa2 yang berlaku.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...