Wednesday, May 16, 2012

Abang long pun nak bagi jugak

Malam tadi masa tengah membizi melipat kain baju di depan tivi, tiba-tiba Amirul bersuara
"ma, abang long ada hadiah untuk mama sebab hari ibu"
"ye ke?? mana??"
"jap yer" sambil lari ke arah beg sekolah dan ambil sesuatu dalam beg.

"Nah ma, selamat hari ibu..."

aku speechless!!!

Gamam!!!

Tak sangka dia ada perasaan nak bagi aku hadiah lepas tgk adik-adik dia bagi kad dekat aku.

"terima kasih abang long, esok mama letak kat opis k!"

Dia angguk.

Ni la hadiahnya, dia siap masukkan dalam beg aku sebab takut aku lupa bawa ke opis.


ni model yang volunteer nak jadi model.

Walaupun hakikatnya dia beli hadiah tu dari duit sekolah yang aku bagi kat dia. Aku masih terharu. Terima kasih abang long, angah dan adik. Masa sayang kalian sangat-sangat-sangat. Muuuahhhh!!!!


muka nakal!!

2 comments:

cheqna said...

alololo
comel la....=)

Farihah said...

Hehehe... Kan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...