Friday, August 19, 2011

Kuih ke biskut??

Semalam kan...lunch hour, gigih pergi Bangsar Village Mall semata-mata atas satu tujuan. 

Nampak tu??? Banyaknyerrrr..best...dan nampak sedap. Nak rasa tak boleh. Jadi guna imaginasi rupa untuk menilai kesedapan semua jenis kuih kat situ.

Satu box tu RM19. Ada dlm 36  bijik kot. Mahal kan???

Yang ni cheese biskut. Sape hantu cheese macam aku..mesti suka benda2 yang ada inter-related ngan cheese ni. Nyum nyummm...

Yang ni pulak balang besar harga RM32. Ni biskut Kurma. Aku ni tak minat sangat kurma. Tapi beli la, nak rasa.

Wah-wah...tekun tu...nak kena buat pilihan yang bijak.

Ini hasil tangkapan aku semalam.

Tapi aku beli murahhh...kalau kat sana harga dia satu bekas kecik RM19 kan? Tapi aku cuma perlu bayar RM18 untuk 2 bekas tu. Untung kan?? Untung kan?? Hahaha..nak tau macam mana aku dapat harga macam tu?? 

Sebab benda ni lah...

Sorry, aku tunjuk benda yang korang dah missed. Tapi kat situ la aku dapat. 


Biskut dia memang sedap la. Meh aku tunjuk close up antara biskut-biskut yang aku beli smlm

Crispy Almond - 27 pieces


Peanut Butter Cookies - 30 pieces


Kurma Delight - 27 pieces


Buttery Almond Bars - 36 pieces


Chocolate Strawberry Cones - 30 pieces
Biskut ni selalu tak sedap sgt. Aku beli pun sebab budak2 suka. Budak2 tu anak2 aku la. hahaha..rupanya yang ni memang sedappppp... argghhh..rasa strawberinya

Gambar biskut-biskut tu aku amik kat website dia.


So korang kalau nak deal-deal yang best camni, silalah men'sign up' diri sendiri kat milkadeal. Memang berbaloi-baloi!!!!

3 comments:

cheqna said...

cheqna belum lagi menyerang kedai2 untuk sesi kuih tunjuk2 hahahahaha
next week kot baru nak g cari =)

NM02 said...

beli utk makan b4 raya dah ada dua.. hehehe... dasar tak sabar nak tunggu raye.. hehehe

Farihah said...

cheqna,
silakan operasi menyerang sebelum orang lain menyerang terlebih dahulu. hehehe


NM02,
Wahh...mantappp!!! hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...