Wednesday, September 21, 2011

Benda Free..

Weekend kan, selalunya aktiviti aku adalah memotong kuku jari jemari tangan dan kaki anak-anak aku. Maklumlah anak ramai ni, setiap orang kena ambil nombor giliran la. Dah abih potong kuku budak2 ni, aku gegas lak buat keja lain, maklumla suri rumah tangga separuh masa, memang weekend je la boleh buat kerja-kerja rumah pun. Tup2 terperasan kuku dijari sendiri lupa nak potong. Apadaaa..

Tu cerita hari Ahad, bila tiba hari Isnin, dengan bz keja, balik rumah bizi cara rumah pulak, sudahnya, kuku aku masih belum mendapat penjagaan yang rapi dari tuannya, tapi takde la panjang sangat pun, sikitt je. Tapi aku ni memang tak suka tengok kuku aku panjang sikit, rasa rimassss je.

Tetiba semalam, kawan aku kat sebelah ni ajak gi SOGO, aku tya wat pe?? dia cakap pi potong kuku nak?? Erkkk..memula aku cam bingung gak..apahal nak potong kuku kena p sogo, then dia tunjuk gambar voucher yang ktorg dapat tu.

Oh, Free..apa lagi..cargasss je la


Khusyuk amoi tu potong kuku kawan aku ni


Estimated time adalah 15 minit per person, tapi aku rasa dia potong, shaping dan letak losyen lebih kurang 5 minit je.

Aku dah..
kuku cawan je..tak santek punn..tapi best sebab orang buatkan. hahaha

So korang dah pakai ke voucher korang tu??

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...